zaterdag 7 april 2012

Op Stille Zaterdag

het stilaan gewone Zaterdag rondje zoals de boodschappen bij de Aldi gedaan.

Bij de Aldi kwan ik Ria R. tegen. Tegen mij begon ze over Anneke van het MS fonds. Volgens haar vangt zij veel teveel. Als ik de vakantiereis in Lunteren vergelijk met de Zonnebloem reis naar Trier is dat ook wel zo. Toch maar eens een mail sturen.

Verder vandaag nog de droger aangezet en de tuinslang uit de berging gehaald en de regenton gevuld en foto's daarvan gemaakt voor mijn Tuin Terra en Balkon topic op het forum.

Toen ik halverwege met het aansluiten was ik al moe. Maar een peukenpauze gaan houden. En het ademen gaat ook niet goed. Dat vind ik echt eng. Morgen maar de urine laten checken. En mijn woonkamer anders indelen. I.o.m. Bram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten