dinsdag 24 april 2012

Nanogam dinsdag

Is het vandaag. Naar eens zien of het iets doet met het gehoor rechts wat ik gisteren bij Barbara merkte. Bij de fysio ging afwisselend het link- en rechterbeen optillen gewoonweg niet. Maar de 10 minuten fietsen weer wel.

Ik had echte een goeie prikker. Pijnloos. Zodadelijk naar éénvandaag gaan kijken. Gaat over Wilders. Ben benieuwd.

Morgen maar een afspraak maken met dr. Even. Van die reva artsen in Heerlen taal nog teken.

In mijn spambox wat aanbiedingen van de HTC One. Moet toch maar eens met vodafone.nl contact gaan opnemen.

En vanavond naar Soho. Latto Machiato gaan drinken en de leesbril meenemen.

Natuurlijk was ik de leesbril vergeten maar ik kreeg wel een stukje taart.

Al met al toch een leuke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten