maandag 9 april 2012

Tweede Paasdag

En geen idee wat ik vandaag zou kunnen gaan doen. Wel komt Barbara. En zij attendeerde me erop dat de borstel om mijn rug te schrobben kapot begint te gaan. Dat dus ook op het ETOS lijstje gezet.

Na de middag dut kwamen de ideeen wat ik zou kunnen gaan doen. Koffie leuten bij ma. Wel met regenpak aan want het regent. Maar eerst chili.

Bij ma zag ik er moe uit. Zo voelde ik me helemaal niet. Toen ik bijna thuis was kreeg ik rillingen maar voelde me ook niet koud. Kan misschien te maken hebben net water of wind in mijn schoenen. Mijn sokken gecheckt maar die voelen toch echt droog aan. Toch maar eens proberen met de regenlaarzen. Maar waar die liggen??????

Aangekomen bij de flat was ik eerst vergeten of ik de scoot wel aan de lader had gehangen. Maar weer teruggelopen. Ik had hem toch aan de lader gehangen.

Huismeester Bram hield de voordeur van de flat voor me open. Ik vond dat daar wel een vlaai tegenover kan staan. En niet alleen daarvoor. Over de kersenvlaai met slagroom nog wat grapjes gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten