woensdag 1 februari 2012

Een hele koude woensdag.

Vanochtend is Barbara geweest. Ze heeft de vuilnis naar de container gebracht. Normaal loop ik ff mee maar dat was te riskant.

Vanmiddag zou ma komen maar omdat het te glad is bij de prof. Oudflat maar besloten om het niet te doen. Ben wel de bestelde medicijnen gaan halen. Op het digitaal aanvraagformulier had ik aangegeven om ze te bezorgen maar dat is niet gebeurt?

Ook nog gemailed met Kitty O. over haar WAO uitkering en aangeboden om samen met haar alles op een rij te zetten. We zullen zien.

Ik had ook nog ff zin om te tekenen maar daar is niets van gekomen.
Waarom niet

Vandaag had ik nog naar Henk Eberson ge smst om te informeren over de scoot. Krijg ik een sms terug dat hij al 6 weken in het OMC ligt. West 36. Maar niet meer voor lang. Hij gaat naar het Odapark. Waar dat ook zijn moge.

Omdat ik maar geen antwoord kreeg op mijn mail naar SGL Reva voor een afspraak met Geboers heb ik vandaag maar gebeld voor een afspraak. Dit had ik vorige week ook al gedaan maar toen kreeg ik te horen dat Geboers die mail onder zich hield. Wat heb ik daar eigenlijk nog te zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten