dinsdag 14 februari 2012

Dinsdag == MSdag

Vanochtend naar de REVA arts geweest em de opname in het Atrium besproken. Daar word dan eindelijk het totale plaatje onder de loep genomen. Vandaag de mail gestuurd om een afspraak met Leunissen in het Atrium te maken.
Na overleg met mevrouw Geboers wil ik langs deze weg een afspraak maken met de heer Leunissen in het Atrium. Mijn voorkeur gaat uit naar een dinsdagmiddag omdat dat mijn MS middag is. Als dinsdagmiddag niet gaat dan op een maandag- of woensdagmiddag.

En de dinsdagmiddagen niet op de nanogamdinsdag. Dat is elke 4 weken. De eerstvolgende is 28-februarie-2012. En daar wijk ik niet vanaf.

Kan het SGL secretariaat dan voor taxi vervoer zorgen.

Mijn maximale loopafstand is 150 meter. En dat is van de deur van de taxi naar de deur van de spreekkamer.

Leven met MS is toch wel lastig he. En om het nog lastiger te maken. Ik ben meestal wakker tussen 09.00h == 12.00h en van 14:00h == 17:00h.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten