zondag 19 februari 2012

Alaaf!!!!!!

Vanochtend een bizar verhaal op de radio gehoord. Twee mensen met een doodswens durfden niet van een heel hoge berg af te springen. Hebben ze maar een moordenaar ingehuurd.

Een lichte unheimische stemming was er vanmorgen weer.

De middagdut was kort maar krachtig. Vanmiddag wilde ik foto's van de carnavalsoptocht gaan maken maar ik was weer veel te gehaast en had de lange onderbroek en dikke trui niet aangetrokken. Bij de garage ontdekte ik dat het toch wel koud was maar ben zonder dikke trui en lange onderbroek naar mam gegaan. Bij mam leuk gekaart en gewonnen. Met de Apetito maaltijden naar huis gegaan. Bij de voordeur van de flat stond ik dus echt op mijn benen te trillen.

Toen ik in mijn flatje was was ik de bruine schoudertas kwijt. Had hem op de bank gelegd.

Krijg je als een zelfdenkend therapeutje denkt dat ie heel wijs is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten