zondag 5 februari 2012

Koudegolven

Die hebben we ook al. Las ik op www.limburger.nl

Verder weer het twijfelen om met de scoot naar ma te gaan
Waarom dat getwijfel. Zelfs geen unheimische stemming. Angst voor koude handjes?????? Als ik me nu vergelijk met Lief Leeuwtje, wat een verschil

Toen ik bij mijn moeder was was ik toch blij dat ik had doorgezet. Ik laat mijn oudje niet verkommeren achter de geraniums.

Toen ik bij mijn ma vertrok was ik de dikke trui vergeten. Maar omgekeerd en gaan aantrekken. Thuisgekomen had ik best wel moeite om achter de rollator mijn flatje te bereiken. Door de kou had ik ontzettend shaky legs. En kon dus met moeite achter de rollator lopen. De koude handen waren gelukkig weer vrij snel warm. Maar mijn tenen niet zo.

Volgende week maar met de regiotax naar huis komen. Of wanten kopen. Nu ik dit optik krijg ik weer zo'n vreemde stemming. Kan het niet omschrijven. Toch maar eens om hulp vragen. Eigen stemmingen omschrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten