zaterdag 18 februari 2012

Een zaterdag als altijd. Nou ja bijna altijd.

Gisteren weer vergeten het boodschappenlijstje voor vandaag te maken. Maar Ine&Tine gaan doen.

Vandaag een mail naar Tiny gestuurd over de dwanggedachten. Wat volgens SGL de reden daarvoor is. Volgens hen angst voor de rolstoel. Maar ik heb in Invia 2 maanden in de rolstoel doorgebracht. En zo slecht is me dat niet bevallen.2 maanden in een rolstoel in een verzorgingshuis is natuurlijk niet representatief. En als ik in een rolstoel terecht kom kan ik niet meer in mijn flatje blijven wonen. Dat is dan jammer. Maar het zei zo



Bovendien ben ik daar niet meer mee bezig. Waar ik wel mee bezig ben is geheugentraining.En om voor geheugentraining 2 weken in Atrium in Heerlen te gaan liggen vind ik ook aardige overkill

En wat de dwanggedachten betreft. Die klauwende tenen aan mijn rechtervoet ben ik zat. Ik wil die voet in een houtversnipperaar steken. Ik betrapte mezelf erop dat ik die hele voet nog niet eens zou missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten