donderdag 2 februari 2012

Te koud voor rundje mert daaaag

Het was en is echt koud. Zelfs voor mij te koud voor het Rundje Mert. Ben wel naar Albert Hein geweest. Toen verlas ik me weer bij Albert Hein. Ik ben in de bonus. Er stond natuurlijk Chocomel. Toen maar 2 pakken chocomel met beker gekocht. Ben benieuwd of ik dat volhoud. 's Avonds een warme mok chocomel met slagroom.

Gisteren vroeg ik me af wat ik eigenlijk nog bij SGL Reva deed? Ik blijf er toch maar. Zij weten van mijn hebben en houwen. Ik blijf toch bij SGL Reva. Ik leg het wel voor aan Hupperts en vraag een behandelplan En stuur een mail i.v.n. ziekte bij Partners In Welzijn geen geheugentraining daar dus bij SGL

Ik las een artikel in de krant over pinfraude bij de AH in de Walstraat. Ben maar direct mijn rekening bij de RABO gaan checken. Gelukkig was er niets af.
Zucht

In een advertentie las ik ergens Wintersportdekking. Wel toepasselijk.

Halverwege de middag een longtest gehad. Daar was ik best wel moe van. Maar nu ik dit type is de moeheid weer weg. Ik moest wel wat aan de conditie gaan doen en ademhalingsoefeningen. Maar direct op de mail zetten voor Rick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten