dinsdag 31 januari 2012

Nanogam dinsdag.

Vandaag was het weer nanogam dinsdag. Jipppeeeeee. Ik werd pijnloos geprikt door Belgische Monique.

Ik wilde eerst met de regiotax gaan maar toen ik de parkeerplaatsen had gecheckt (sneeuwvrij!) toch maar met de scoot gegaan.

Voor de middagdut wel de lange onderbroek klaargelegd en na de middagdut die zelfs aangetrokken. En ook nog een magnetronmaaltijd van Apetito gegeten.

Ik heb zelfs het formulier om bloed te prikken afgegeven!!!

Toen ik van de dagverpleging vertrok kreeg ik van Monique ook nog een broodje rauwe ham mee. Ik mocht het wel niet tegen andere mensen zeggen.

Thuisgekomen de krant gelezen. Er stonden geen bekende namen in de overlijdensberichten.Wel twee andere interessante artikelen. Die ga ik uit de digitale krant knippen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten