donderdag 26 januari 2012

Een donderdag


Vandaag weer eens lekker verslapen. Na het ontbijt maar weer aan de siësta begonnen. En na de siësta naar dokter Even. Hij vertelde me dat hij post van mij had  terug gekregen. Omdat de brievenbus vol was. Werd er koud nog warm van. Verder wilde hij een astma onderzoek. Mij goed. Naar eerst een afspraak daarvoor maken. Volgende week donderdag van 15:20 tot 15:45.

Hij vond de geheugentraining van mij belangrijk en ik moest er echt achteraan gaan. Hij vond ook dat ik het met dokter Hupperts had moeten bespreken maar dat is afgelopen dinsdag niet doorgegaan omdat ik nog maar 1 x per half jaar op consult hoef.
Bij SGL Reva heb ik maar toegestemd in een NPO.Wel met de vraag voor getallen. Hoe kort is mijn korte termijn geheugen? Ben benieuwd naar hun reactie. Ook nog een mail van Psycho Sociale Zorg gekregen. Voor een afspraak met Leunissen. Ik ga hun maar eens een lesje plannen leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten