vrijdag 31 mei 2019

Verzorgd door Marvin

Verzorgd door Marvin
o.m. schoenen aan getrokken
pilletjes van Linda gekregen
Slomp is "rustig"
achter Marvin aan voor hulp
met tanden poetsen omdat de tandarts dat wil
Om 10:15 is dat gebeurt
Om 10:30 was Marvin hier om mijn bed op te maken
verder heeft hij me een mok cranberry sap ingeschonken
Prozac disp hier in de woonvorm is afkomstig van mijn huisarts
Ik had al Prozac disp toen ik nog in HAP limbrichterveld was
Gepiept omdat ik naar bed wil
Voor de siësta in bed gelegd door Marvin
Na de siësta uit bed gehaald door Sharona
Bij de maaltijd van 17:30 was Slomp er niet(in de woonkamer)
(maar s zien of horen of  dat beklijft)
Bij de maaltijd van 17:30 Calcichew gekregen (al 2 dagen)
pilletjes voor nacht om 20:00 of 20:15 gaan halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten