donderdag 23 mei 2019

Verzorg door Marjan

en Rozanne met het echte zwart haar (ze was daar door gecharmeerd)
pilletjes van Daisy gekregen
Voor de break van 11:00 uur thee genomen in de huntingdon kamer
Prozac disp hier in de woonvorm heb ik van mijn huisarts
mevrouw Knibbeler wat een mooie vrouw is.
Dat vind Marvin ook die me iets wild aandoen zodat hij
met haar kon  bellen
Tandarts gezocht in Sittard
Er zit er een op de zorgboulevard
daar kan ik dus heen met gratis ziekenvervoer
wel nog vragen of er er een mondhygioniste is
Claudia heeft mijn plekkie gedweild
Debbie heeft me 2 x koffie ingeschonken
en 1x een banaan in partjes gesneden
Ze most lachen toen ik haar vroeg wil je op
mijn blog genoemd worden.
Door Marina in bed gelegd voor de siësta
Na de siësta uit bed gehaald door Dimphy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten