zaterdag 25 mei 2019

Verzorgd door Lindsay

Verzorgd door Lindsay
die me de schoenen heeft aangetrokken,
Koffie in geschonken door Sharon
nu de pilletjes nog die ik van E heb gekregen
niet durven zeggen :"Ik heb gehoord dat jij bloggen vies vind"
Nu nog de de tanden poetsen. wat door Dennis is gedaan  wat om 10:30 nog niet gedaan is
Om 11:00 zijn mijn tanden gepoetst door Dennis
Slomp is "rustig"
Prozac disp hier in de woonvorm heb ik van mijn huisarts
Er is een wat oudere man op bezoek bij Slomp
wat ik toevallig zag.
Bij de maaltijd van 12:30 was Slomp "rustig"
Voor de siësta in bed gelegd door Marvin?
Na de siësta uit bed gehaald door Marjan
Bij de maaltijd van 17:30 was Slomp "rustig,"
maar s zien of dat beklijft
om 19:45 gepiept voor de laatst keer
tanden poetsen vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten