dinsdag 14 mei 2019

Tanden gepoetst door E

Tanden gepoetst met hulp van E omdat de tandarts dat wil
Tegen E niet durven zeggen:"Ik heb gehoord dat jij bloggen vies vind"
Ontbeten met 2 sneeën krentenbrood die door Fia zijn gesmeerd
Fia vroeg hoe het met mamma Leeuw gaat. Ik heb goed geantwoord.
Voor de break van 11:00 uur thee genomen in de huntingdow kamer
Slomp is '''rustig" Mark is niet in de buurt
Prozac disp hier in de woonvorm is afkomstig van mijn huisarts
Naar Vicky gemaild over het mondkapje
Tijdens de maaltijd van 12:30 was Slomp er niet
Prozac disp hier in woonvorm heb ik van mijn huisarts
Ik had al Prozac disp toen ik nog in hap Limbrichterveld was
Na de siësta uit bed gehaald door Lindsey
(die me ook een blikje cola heeft open gemaakt)
Vicky is nog aan het wachten op de post voor mijn mondkapje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten