maandag 16 juli 2012

Zo moe????

En ik ben zo moe. Van het achter mensen aanlopen die er zelf de kantjes van aflopen. Gisteren had ik geen zin om de pillen in de weekdoos te doen. Dan vanmorgen maar.



Na een lekklere middagdut wat gegeten. Shoarmaschotel van Apetito. En na het eten was het tijd voor begeleiding. Ze heeft een hele lijst gemaakt wat ik zou kunnen doen. Voor hun heb ik maar één punt. Lotgenoten contact. In Sittard.

Ook nog even naar Vodafone geweest. Mijn GSM had kuren en die hebben ze verholpen. Akku eraf en weer eraan. Ik stond toch war wiebelig op mijn benen. Ontzettend handig als je naar de scoot toe moet. Gelukkig boden een aantal mensen me spontaan hulp aan. Toch maar het rollatorrek voor op de scoot gaan aanvragen.

Bij tegenlicht was er een zeer leuke documentaire. Over de nieuwe industriële revolutie. Bij deze revolutie is schone technologie de motor. En niet op een plek maar op de hele wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten