dinsdag 10 juli 2012

ZERO MS

Het ziet eruit of het een heel gewone dinsdag gaat worden. Vanmiddag wel naar de neuroloog vertellen dat mijn MS heel erg stabiel is. Zoals vorige maand. Geen enkele MS klacht!!!!!!! Dus eigenlijk ZERO MS. Net zoals Zero Coke.



Verder vroeg mijn neuroloog hoe het met mijn geheugentraining staat. Binnenkort naar de reva arts hiermee. Mijn geheugen is dus ook Zero?????

En hij informeerde ook naar mijn loopsnelheid. Verder vertelde hij me dat de nanogam bedoeld was om mijn MS stabiel te houden. Maar ik ervaar zelfs verbeteringen/herstel. Om dit zeker te weten ga ik naar de oogarts ivm het dieptezien.



Nadat ik bij de neuroloog de loftrompet had afgespeeld over de nanogam kwam ik Ria R in de hal van het ziekenhuis tegen. Zij vond ook dat ik heel erg goed uitzag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten