zondag 1 juli 2012

Sunday Morning

Vanmorgen best wel vroeg wakker en ook opgestaan. Een toepasselijk plaatje is The Velvet Underground-Sunday Morning



Voor de rest heb ik vandaag niet veel op het programma staan. Misschien ga ik wel naar de vergadering van Jehova's getuigen?

Naar de vergadering van Jehova's getuigen ben ik dus geweest. Ze hadden het over valse profeten maar verhoorde me en verstond Franse profeten. Verder waren er heel wat Getuigen die blij waren om me weer te zien. Dat is dus wederzijds. Jozua vond dat ik heel helder uit mijn ogen kijk. Nanogam!!!!!!

Maar eerst het balkon wat gaan opruimen zodat ik weer overal gemakkelijk (= zonder mijn nek te breken) bijkom.

Van AH kreeg ik de bonusmail. Route 99. Veel aanbiedingen voor 99 cent. Zoals chocomel en Biefstuk. Dat gaan we natuurlijk inslaan. 4 dagen biefstuk met friet.

Zondagmiddag zoals gewoon naar Ma geweest. Na thuiskomst ff op internet gekeken. Een motorrijder was gevallen en was een paar 1000 euro kwijtgeraakt????

En ff naar de uitslagen van het OLS gekeken. Puth lag er al uit. Zoals gewoonlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten