maandag 23 juli 2012

Reva.+ Begeleiding.+ Plat eweg

Vandaag naar de reva arts. Ik heb met hem gesproken over geheugentraining. Volgens hem was ik goed bezig door notities te maken. Ook met het lezen van een boek en TV kijken. Wel ff vreemd. Een boek lezen met de notitieblok naast het boek. Dan beginnen we daar maar mee.

Vanmiddag begeleiding gehad. We hebben mijn financiën doorgespit. En nog even gesproken over het gaan wonen in een WBC van SGL zorg. Ik heb wel aangegeven dat SGL de ruimte die ik hier heb SGL me niet kan bieden.

Vanavond ook nog naar Plat eweg geluisterd. Het was zomerprogrammering dus geen André Bloemen. Jammer.



Ook nog foto's van treinen op emplacement Sittard wezen maken. Een of ander paranoia HEAO'rtje had het idee in zijn briljant koppie gekregen om werkelijk overal hekken te plaatsen op Sittard Centraal zodat op het perron komen zowat onmogelijk is.

Thuis gekomen nog ff gekletst met het vrouwtje van Job. Ze heeft Job laten in slapen maar heeft zich een andere hond in het asiel gehaald. De naam van haar nieuwe hond is Donna. Toch wel typisch bij mij. Ik herken de baasje en vrouwtjes aan hun hond?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten