zondag 27 mei 2012

Te actief?

Vanmorgen best wel vroeg en fit opgestaan maar tijdens het onbijt begon ik al moe te worden.

Ook nog zitten prutsen met de nieuwe scheerblaadjes op het scheerapparaat doen. Viel er direct weer af maar na een tijdje is het dan toch gelukt en kon ik me gaan scheren. Maar na eem tijdje voelde ik nog wat haartjes aan de linkerkant van mijn gezicht zitten. Dat gaan we dus over doen.

Voor de rest nog wat rotzooi binnen opgeruimd and that's it voor vanmorgen.

Zoals altijd op zondagmiddag kaarten met ma. Wel een leuk spelletje en er kwam zo te horen een vlieguig in de problemen over vliegen. Voor Beek of voor Geilenkirchen?



En op de terugweg vlogen er een zwerm zwaluwen over. En moest ik denken aan mijn tijd in het verpleeghuis. Toen kwamen ze ook heel laag over en heb dat toen als een geweldige steun ervaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten