zaterdag 26 mei 2012

Nanogam testdag.

Buiten is het heel mooi weer dus ga ik met mijn Karl Marx T-shirt daar lekker door heen scooten. Verder is het uitstekend hooikoorts weer dus een test voor de nanogam.

Had weer eens geen lijstjes gemaakt dus weer de helft in huis. Vooral geen tabak. Kwalijke zaak, ook omdat ik nogal baggerbenen heb.

Voor de hooikoorst heeft de nanogam zijn werk gedaan Voor de vermoeidheid niet. Jammer. Misschien heeft het in de zon rijden ook nog invloed? In de stad nog een praatje gemaakt met iemand met een bordercollie. Heb ik hen naar verteld over mijn Groenendaelers. Katlein was zo eenkennig dat het me niet lukte haar te leren koekjes van vreemde mensen aan te nemen. Die mimiek. Schitterend. Ze ging dan op een veilig afstand van 3 meter staan en deed dan of ze zich helemaal uitrekte. Dat lukte dus helemaal niet en kwam vervolgens terug sjokken met een houding zo van: "Ja baas ik heb het geprobeert maar het lukte echt niet". Claire was daar heel anders in. Als zij rook dat mensen koekjes hadden dan werden die gelijk uit de tassen van de mensen gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten