donderdag 31 mei 2012

Hengel halen.

Vandaag ga ik mijn hengel halen bij Pierre P. in Puth. Leuk scootmobiel tochtje. Maar mij hengel was gesneuveld toen ik een keertje niet met zeevissen was meegegaan???? Jammer maar ik heb wel een nieuwe hengel gekregen zodat ik met de buren van de flat kan gaan vissen.

Onderweg heb ik nog wat foto's gemaakt maar die plaats ik volgende week.

De Geleenbeek in Sittard.



Google earth kwam ook foto's maken





Langs de woningen op de volgende twee foto's kwam ik iedere dag langs als ik met de honden ging wandelen.





De kerk van Puth.

Weer wat nieuws geleerd. Wist niet dat die veldweg Putherweg heet. Ze hadden het wel met ö en ae kunnen schrijven. Pötherwaeg dus.



En vanavond maar het Rundje Mert gedaan. Maar ik heb wel last van hooikoorts??? En ik tegen de HA opgeven dat de nanogam zo goed z'n werk doet.

Na het douchen nog wat boodschappen voor morgen opgeschreven en daarna slapen.

Maar voor het slapen nog een advertentie van Vodafone gelezen. Als ik voor 6 juni iets naar een bepaald nummer SMS maak ik kans op een playstation. Niet geschoten is altijd mis.

En omdat ik met zo als altijd alles op het laatste moment doe heb ik ook nog mijn Karl Marx t-shirt in de was gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten