dinsdag 8 mei 2012

300 meter

Vanochtend eerst alle boodschappen bij AH gehaald en in de ijskast gaan leggen. Dat laatste was dus te zwaar. 300 meter lopen. Dat dus veel beter gaan inplannen.

Vervolgens naar de fysiotherapie. Fietsen en roeien ging goed. Kuitoprekken en wandrek helemaal niet.

Vanmiddag naar de reva. Ben benieuwd of er iets uit gaat komen. Inprenten dus. Had ik eigenlijk al 8 jaar geleden gehad moeten hebben bij dat zootje in Hoensbroek.

Natuurlijk is er niets uitgekomen. Ze had wel contact gehad met een van mijn MSVPK's. Maar welke wist ze niet neer. Dus direct maar een mail gestuurd. Ben benieuwd welke.

De dag afgesloten met een Latto Nachiato bij SOHO. Daar trof ik Huub van CV de Pötters. Altijd wel leuk om mensen uit Puth te treffen. Die Huub werkte op de gipskamer van het Maasland ziekenhuis. Hij heeft destijds mijn rechtervoet ingegipst na een ongeluk met mijn scoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten