donderdag 5 maart 2020

Verzorgd door E

Verzorgd door E
die me een blaasspoeling heeft gegeven
koffie ingeschonken door Sharon
voor de break van 11 uur koffie gedronken in de huntindon kamer
Marvin een mail gestuurd i.v.m. Zuiderland op 10/3 aanstaande
aanstaande opgezocht in de woordenlijst: wat er in staat
zijt opgezocht in de woordenlijst: wat er niet instaat
Kitty een mail gestuurd over Anten, een neuroloog
Sharon is mijn plekkie aan het poetsen
Na de lunch van 12:30 ga ik een prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid die ik gebruik voor de siësta
na de siësta uit bed gehaald door altijd vrolijk Daisy
luid opgezocht in de woordenlijst
verleden tijd is luidde
bij de maaltijd van 17:30 zie ik "Het Hoedje" of niet?
hij was er wel en nog steeds oneens
Niet zo erg als in het begin maar toch?
Om 20:00h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen.
en dan wil ik gaan slapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten