zondag 1 maart 2020

Koffie ingeschonken door

Koffie ingeschonken door Monika
Pilletjes van Marvin gekregen
Vandaag komt mijn moeder!
Voor de break van 11 uur koffie gedronken in de woonkamer
Gepiept voor de ordner met de cursus frans
te fatsoeneren
"Het Hoedje" is een medebewoner die het oneens was /is
dat ik achter hem zat/zit.???
Marvin een mail gestuurd "vandaag ben ik begonnen  aan het laatste
pakje camel filter"
Ander woord voor "sneu" gezocht: "jammer"
Na de kuch van 12:30 ga ik Prozac disp krijgen.
Met als bijwerking "suffigheid" maar  omdat mijn moeder
vandaag komt pak ik geen siƫsta.
Prozac heb tegen Hupperts gezegd. Hij antwoordde met "aanwijzing"
Om 20:00 uur ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
"Het Hoedje" is een medebewoner die het oneens was/is
dat ik achter zat/zit? Daar heeft hij alleen zichzelf mee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten