woensdag 4 maart 2020

Verzorgd door Anke

Verzorgd door Anke,
die me de schoenen heeft aangetrokken.
toujours aimable
Koffie ingeschonken door Gosha
Pilletjes gekregen van Anke
Gepiept voor het woordenboek Nederland Frans
Anke is gekomen en heeft het voor me gepakt
Blikje cola is al uit de ijskast genomen
Vriendelijk opgezocht in het woordenboek Nederlands  frans
aimable
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de woonkamer waarbij de koffie is
ingeschonken door Gosha
Bij de lunch van 12:30 ga ik Prozac disp
krijgen met als bijwerking suffigheid.
Het Hoedje ?is een medebewoner die
het oneens was/is dat ik achter/voor
hem zat/zit
Om 17:30 is er friet met een mexicano en een bami
De Bosatlas met "De Geschiedenis van Nederland"
was foetsie. Dus gepiept. Melissa heeft dat ding
gevonden! En ligt nu op de Boekenkast
Het Hoedje zie ik wel of niet bij de maattijd van 17:30
De mexicano vraag of ze die in de lange weg
willen doorsnijden.Wat ze te uit zich zelf
hebben gedaan. Het Hoedje onveramderd?
dat ik dat merk?komt omdat ik volgens psychiater
LEUNISSEN HOOGGEVOELLIG ben
Volgens psychiater Leunnisen ben ik hooggevoellig
Om 20 uur ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark
halen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten