dinsdag 4 augustus 2015

Dubbel Dagje

Een heel dubbel dagje. Vandaag de pasfoto's voor mijn nieuwe ID kaart naar het stadhuis lokatie Geleen brengen. De baliemedewerkster(s) flirten volop met me. Zal mijn hoge "leuke vent" gehalte wel zijn. Verder hadden ze het ook nog over bier drinken. En ze hebben me ook nog het teveel betaalde geld teruggegeven. Ik had namelijk al betaald.

Terug thuis had ik een moe gevoel. Omdat mijn siësta verplaatst is. Verder een fikse hoosbui over me heen gekregen. De poncho voldeed gewoon. Maar bij de transfer van scoot naar rolstoel alweer gevallen. Wel bij de fysiotherapie aan huis dit probleem bespreken. En dit heb al gedaan en vrijdag gaan we het oefenen en ik moest het in de gaten houden.

Verder de link http://www.dbnl.org/ eens goed bekeken. Aanleiding was google naar Karl Marx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten