zaterdag 25 januari 2020

Verzorgd door Mark

Verzorgd door Mark
Koffie ingeschonken door Gosha
Pilletjes van Rozanna gekregen
Ontbijt bestond vanochtend uit
twee sneeën krentenbrood
In mijn la liggen 6 pakjes camel filter.
Marvin een mail gestuurd waarin
ik hem bedankt voor de 6 pakjes
camel filter.                                                                                                                                                Gepiept voor mijn bril
die door Mark voor me is gepakt
Linda is geweest om de was
Wat in "Het Groene Boekje" gelezen
"Het Groene Boekje" afgekort "HGB"
Voor een tweede kop koffie naar de
woonkamer geweest. (Koffie Drinkers leven
langer!)
Nog 5 pakjes camel filter liggen in mijn la.
na de break van 12:30 krijg ik prozac disp,
met als bijwerking suffigheid,
die ik gebruik voor mijn siësta.
Her hoedje blijft het oneens dat ik
achter hem zit.:(:(:(
Na mijn siësta uit bed gehaald door
Anke
Om 20:00 uur ga ik de pilletjes
voor de nacht bij Mark halen.
Als ik de computer uitschakel
zal ik moeten piepen om weer
in te schakelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten