donderdag 30 januari 2020

Blaasspoeling uitgevoerd door Cäthe

Blaasspoeling uitgevoerd door Cäthe
Koffie in geschonken door Rodi
Sharon heeft mijn bakje met
nutricreme open gemaakt
Met de camel filter is iets fout gegaan
tussen 12 en 2 worden ze bezorgd!
Beker cranberrysap is ingeschonken
Naar kantoor geweest voor de camel
filter, ze gingen kijken.
Het hoedje was het oneens dat ik
achter hem zat/zit
Wat in de ordner met cursus frans gekeken
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de huntingdon kamer (alleen op woensdag
drink ik thee)
Tussen 12 en 2 worden sigaretten gebracht
Aan mgeboers een mail gestuurd voor bemiddelen
AC
Computer uitgeschakeld  en weer proberen
in te schakelen
wat gelukt is!
Vandaag 7 pakjes camel filter gekregen
waarvan er 1 is gevallen en waar ik met
de rolstoel ben over gereden.
Gepiept voor mijn siësta
Computer uitgeschakeld en weer
in geschakeld
wat goed ging
Het Hoedje was er bij de maaltijd van 17:30 niet
Gisteren heb ik hem recht aan gekeken,
toen wende hij zijn blik af
Om 20:00 uur ga ik de pilletjes voor de
 nacht bij Mark halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten