zaterdag 8 juni 2019

pc aangezet door Daisy

pc aangezet door Daisy
schoenen aangetrokken door Cäthlin.
Menulijst ingevuld met Fia
Pilletjes gebracht door Cäthlin
Cäthlin heeft me een blikje cola uit de ijskast genomen
Ik heb het kou dus gepiept
Daisy is gekomen en heeft me een trui aangetrokken
en heeft het raam gesloten
Toen E de was kwam halen durfde ik niet te zeggen
"ik heb gehoord dat jij bloggen vies vind"
Slomp is "vertrokken" toen Mark haar confronteerde
met dat schelden.
Slomp is ook al een keer terug gekeerd en toen
was ze rustig maar ze is weer vertrokken
Waar ze is. Niemand weet het
Bij de lunch  van 12:30 broodje frikandel gehad
en was Slomp er niet
Na de siësta uit bed gehaald door Sharon
Toen dat schelden van Slomp kijven werd
heb ik er angst voor gekregen
Niet zoals de gewone angsten.
Voor de gewone angsten hebben Duitsers
een mooi woord:
"unheimlich"
eng griezelig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten