maandag 3 juni 2019

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Lindsay en Megan
Slomp der kamer zijn ze aan het uitruimen
Ze is nu echt weg
Koffie ingeschonken door Sharon
Het is maandag dus tosti dag
En heb er 2 genomen
Douche  opgezocht in het groene boekje
dat ik zondag van Vicky heb gekregen
nadat ze het had opgehaald bij een
boekhandel
Vicky heeft me een mok cranberry sap ingeschonken
Slomp is al een keer vertrokken toen ze door
Mark geconfronteerd werd met dat schelden
Toen is ze terug gekomen en was ze rustig
Vergeten thee drinken in de huntingdon kamer
Menulijst ingevuld met Sharon
In het kader van streefgewicht 60kg 2x tosti genomen
Omdat ze vergadering hebben word ik niet in bed gelegd
Prozac disp heb ik van mijn huisarts
CalciChew vergeten die Marvin me heeft nagebracht


Geen opmerkingen:

Een reactie posten