dinsdag 16 juni 2015

Rustig dagje NA Ja?

Alleen naar de gemeente voor een nieuw ID bewijs. Leuk scoottochtje. Over de rijksweg naar stadhuis lokatie Geleen. Verder Kitty O nog een mail gestuurd met de vraag of ze me eens komt opzoeken in WBC Broeksittard.

Vandaag aan Anoek B. gevraagd waar ze aan lijd. Haar antwoord was Kanker?

Remco heeft me de route naar het gemeentehuis lokatie Geleen uitgeprint. Mijn GSM heeft het definitief opgegeven. Ik denk dat het de accu is.

Verder alweer gewonnen met Mens Erger Je Niet. De truuk voor mij is altijd weer lachen. Gemakkelijk gezegd.

Had ook al mail terug van Kitty, ze kwam zeker!

En bij de gemeente wilden ze eerst het bewijs dat ik hier echt woon. In mijn handje. Dit teruggekoppeld naar Remco.

Verder nog een pakje Camel filter bij mijn oude sigaretten boer gaan kopen. Hij kende me nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten