vrijdag 19 juni 2015

Rabo

Vandaag naar de Rabo om geld voor de pedicure te pinnen. Maar ze stond al binnen voor ik het wist, a raison van 22,50.

Ook nog een spelletje Mens Er je Niet met de twee Anoeken gespeeld en gewonnen! En mijn drive weer bijgewerkt met Wiel Knipa RIP.

De fysio aan huis was heftig. Doorbewegen. En dat deed pijn. Verder nog gevraagd m de loopafstand te verhogen. Dat moest ik met nadine bespreken volgens fysiotherapeet Joost Dan doen we dat toch. Hij zag wel bezwaren voor het geval ik zou vallen. Hoezo? dan leren ze toch opstaan.

Verder nog naar de Lidl geweest voor sigaretten, filterhulzen en shag.

Ook nog een mail gestuurd naar de fotograaf van mijn pasfoto's. Hij had ze opgeslagen in zijn computer en in die mail voor een kop voor een kopietje gevraagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten