vrijdag 13 december 2019

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Vicky en Rens
Die met het hoedje zit ergens anders
Koffie ingeschonken door Karin
die me ook een bakje nutricreme heeft gepakt
Wat in "Het Groene Boekje"gelezen
heilig staat in "Het Groene Boekje"
Ik heb deze week al thee gedronken
"hoed" staat in "Het Groene Boekje"
"hoedje" staat er ook in
voor "die Met Hoedje" was het kennelijk oneens dat ik achter hem zat zit"
cranberry sap ingeschonken door indyra
Bij de maaltijd van 12:30 was hij er niet
Bij de maaltijd van 17:30 zie of voel ik het wel
In het kader van streefgewicht 60 kg 2 x tosti genomen
Tijdens de maaltijd van 17:30 kreeg ik braakneigingen
en heb de maaltijd laten staan (door vet op het vlees?)
Die met het hoedje status niet verandert.
m.a.w. Hij blijft het er mee oneens dat ik
tegenover hem zit. Die situatie speelt al
van het begin dat ik in dit WBC woon.

WBC=Woon Begeleiding  Centrum


Geen opmerkingen:

Een reactie posten