vrijdag 1 november 2019

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Marvin
pilletjes stonden al klaar
koffie in geschonken door Sharona
De after shave prikkelde
De man met hoedje was er
van ochtend niet
zijt opgezocht in "Het Groene Boekje"
het staat er niet in.van "Onze Vader die in de hemel zijt"
"kijven" staat er wel in
van
"Toen dat schelden van Slomp kijven werd"
heb ik er angst voor gekregen
Anne heeft mijn was ingeruimd
Toen Mark Slomp confronteerde
met dat schelden is Slomp vertrokken
Sindsdien is het rustig hier.
Ik ben wel vaker geconfronteerd met
schelden.
In mijn eerste baan waarin ik zoveel
verdiende dat ik 2 huizen heb kunnen
kopen en wat ik gedaan heb.
In mijn eerste baan was dat
Jan Toonen
een narcistische gek
die zich tooide met de
titel "Manager European Operations"
na de siƫsta uit bed gehaald door
Niels en Marjan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten