woensdag 27 maart 2019

Verzorgd door Mark en Smee

Verzorgd door Mark en Smee
Pilletjes gekregen van Rozanna
Voor Rozanna het liedje over Zefke Mols gezongen
Ik heb heimwee naar de Oudflat
Maar in de Oudflat had ik geen computer
Debbie heeft me een boterham met abrikozenjam gesmeerd
Slomp is vertrokken nadat ze door Mark geconfronteerd werd
met dat schelden
Slomp is terug en rustig
Na de siësta door Marina uit bed gehaald
Bij de koffie van 16:00 was Slomp "rustig"
Mark was er niet bij
Tijdens de maaltijd van 17:30 was Slomp er "eventjes"

Toen dat schelden van Slomp kijven werd
heb ik er angst voor gekregen

Dat herinnert me aan de periode vlak
voor mijn diagnose
"definitief   MS"
Ik had toen een periode met angst
en wist niet waar voor.
Ben daarmee naar mijn huisarts gegaan.
Van hem kreeg ik Xanax
en kon op gesprek bij
maatschappelijk werk
Die gesprekken bij
maatschappelijk werk waren vooral
te typeren als gezellig

Toen ik dan eindelijk de diagnose
MS had  heb ik daar emotioneel
op gereageerd

Mijn angsten beter beschreven
Duitsers hebben daar een mooi woord voor
"unheimlich" eng griezelig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten