zaterdag 16 juli 2016

Kookgebeuren + flashback met een lijk

iedere zaterdag is er een "kookgebeuren". Een aantal weken geleden had ik een flashback met een lijk. Daarom ben ik er niet meer heen gegaan.

Vanmorgen gevraagd of het vanmiddag weer wel was. Ja hoor om 17.00 uur. Dus daar ga ik dan wel naartoe.

Wish me luck.



Rozana vond me goed uitzien. Mijn antwoord: Ik weet niet beter. Haar reactie: Gelach.

Tot slot:"Sharona wilde weten wie Andy Warhol is/was". Pop art natuurlijk! En de Velvet Underground met Sister Ray. En in onze wilde jaren hadden we regelmatig weekenden waarin alleen maar Sister Ray werd (grijs)gedraaid.

Vandaag was er dus geen koken? Spijtig.

En die MN was aan het zeuren over de spanning van mijn e-roldtoel. Ik heb hem gevraagd of ik Gekke Epi op mijn kop heb staan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten