donderdag 9 juni 2016

Das niet zo goed

bloed in de urine. En zelfs vd rotte appel kon er een lachje van af. Maar zien of dat beklijft. En de meyra monteur heeft de kapotte voet steun van mijn elro opgehaald. En die was kapot gegaan omdat ik mbv een aanloopje het hellinkje bij het tankstation was opgereden. In het vervolg dus de scootmobiel nemen.



En het pinkpop logo in mijn plaatjes opgeslagen. En Marion G (vlinders in de buik)een mailtje gestuurd om ze te bedanken voor het aanvragen van ziekenvervoer.

Maak sigaretten elk jaar fors duurder. Dat wordt dus naar Belgie gaan! Heb ik ook nog een leuk scoottochtje. Opmerkelijk nieuws Duitse priester target = "blank" uit ambt ontheven. Tot slot nog wat gezeurd bij Vodafone over de accu van de Doro gsmNoet je een code intikken die je ge-sms't is. Maar zien wat de reactie van zo'n beldel is. V&D krijgt tweede leven als webshop lees ik als V&D krijgt tweede leven als bisschop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten