vrijdag 3 januari 2014

Hoe gaat het

Vroeg Hans Ziegelaar. "Slecht" heb ik geantwoord. "Ik zit nog steeds hier."

In het rokerslokaal zei iemand dat ik de Lourdesreis niet moest vergeten. Zij had het ook voor Ger gedaan. Mijn antwoord: "Dat zie je zo aan Ger"

Verder weer wat met de dood bezig geweest. Een paar dagen terug had ik opeens angst voor de dood. Vandaag "zalig" gegoocheld naar aanleiding van dit artikel op L1. Zalig is een Limburgs eufimisme voor de dood. En met dat gegoochel van mij op deze site uitgekomen.

Na gegeten en met ma gebeld de plannen voor dit weekend doorgesproken.

Gisteren vergeten in het dagboek te schrijven. Vandaag dus wel doen. En op teletekst stond een bericht over iemand die zalig verklaard was. Als ie heilig wordt dan zou hij patroonheilige van misbruikte kinderen worden. Typisch RK. En een klacht ingediend over het feit dat ik regelmatig geconfronteerd wordt met begrafenisondernemers en het lichaam van overleden mensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten