vrijdag 13 december 2013

Vrijdag de 13 de

Mijn medische gegevens heb ik vandaag weer opgehaald bij de "nieuwe" huisarts. Het had iets te maken met de AWBZ instelling waar ik in zit.

Met Ton nog gepraat over onze voorouders en mijn overgrootopa.

En Harry gemailed dat ik niet naar Venlo ga. Daar krijg ik geen nanogam en 1x/4 weken naar Sittard reizen is te zwaar. Toen ik van Puth naar Arnhem reisde was dat een makkie

Gert vertelde over een Lourdesreis. Die zou slechts 160 Euri kosten als je bij CZ verzekerd bent. En dat ben ik.

In de middag nog een afspraken kaart van Tiny K. gaan halen.

Toen ik het ziekenhuis verliet kwam ik het meisje met het rode haar van de fysiotherapie tegen. Ze had me al lang niet meer gezien. Klopt. Ik verblijf in gesticht Odilia.

En toen werd het me ff teveel. Ene derks (vrouw)reed me met haar electrisch rolstoeltje uit mijn duwrolstoel. En heb haar behoorlijk uitgekafferd. De mannen in het rookhol gaven me groot gelijk. Vroeger zeiden mijn stapmaatjes over dat soort wijven dat je nog beter op het kerkhof kan gaan liggen als op die.

Rijksweg Zuid == Reeperbahn

Toen ik mijnbouw Nederland Googlede kwam ik op isgeschiedenis uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten