vrijdag 29 november 2013

Regenpak waterdicht. + friet

Vandaag mijn nieuwe regenpak geprobeert. Door de stromende regen naar VenD. Voor een pak showbladen + ringmap+Airmiles korting. Ik heb het drooggehouden. Wel het avondeten gemist maar dat wordt gecompenseerd door een bezoek aan de friture met poncho.

Aan het einde van de middag nog een kennismakingsgesprek met de nieuwe huisarts. Daar vernam ik dat de verpleeghuis arts de rol van huisarts vervult. In Odilia al helemaal niets van een arts gemerkt??????

's Avonds nog friet laten komen. Omdat Saffira dacht dat ik bang was in het donker. De frituur werd uitgebaat door een Chinees echtpaar. Eva belde mijn bestelling door in haar gebroken Nederlands en ze werd aangenomen door de Chinese vrouw in hààr gebroken Nederlands. De bestelling is aangekomen. Maar in het vervolg ga ik toch maar zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten