woensdag 2 oktober 2013

Recalcitrant

Er is hier een wat oudere dame opgenomen en die gedraagt zich behoorlijk recalcitrant.

Bijvoorbeeld pilletjes uitspugen die vervolgens door de verzorgenden opgeraapt moeten worden. Of de alarmering. Iedereen heeft een armband met een alarmknop. Als je daarop drukt dan komt na verloop van tijd iemand van het personeel (of zeggen dat iemand anders van het personeel komt). Dat erop drukken doet ze wel maar ze begint direkt "zuster zuster zuster" te roepen.

Ik heb aangegeven dat dat recalcitrant gedrag me behoorlijk stoort. Dat begrepen ze wel maar ze kunnen er niets aan doen. Mijn reactie is natuurlijk ook recalcitrant en dien dus een klacht in.



Bij het inrijden van de lift vroeg iemand me of ik de heer S. ben. Dacht het wel. Hij stelde zich voor als de man van Suzan vd dagverpleging

Geen opmerkingen:

Een reactie posten