vrijdag 20 september 2013

Dopdf

Ik had gevraagd voor het doPdf programma. En ik krijg het. Dankzij Ton Smits



Quote ("Toen ik na de lunch op de kamer kwam was L. weg.")

Maar vanmorgen was hij er weer. [QUOTE=Devic;930562]ik krijg het tijdens n aanval. Als ik vandaag zou aangeven, dat ik er weer aantoe ben, mag ik maandag gelijk aan de bak. Er is een internist die in naam van mijn neuroloog t werk verricht. Hij is toen ook bezig geweest met info verzamelen over hoe en wat, hoevaak en welke dosering. Die man was enorm gedreven en deed zijn eigen onderzoek, naast alle info die de neuroloog aan hem door speelde. Die internist wilde verder gaan en verder kijken, dan mijn neuroloog zelf deed. Laat je dus niet door je neuroloog met n kluitje in t riet sturen. (Internist/nefroloog)[/QUOTE]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten